A rendszer alapja: a HP MicroServer, az Asterisk alapú szoftver: kimenő írányú call center megoldás. A Google Chrome böngészőben futtatható operátori felület segítségével semmilyen egyéb eszközre, szoftverre nincsen szüksége a Call center üzemeltetéséhez. Csupán egy PC, egy headset, és az ingyenes Chrome telepítése elegendő. A felület további chat funkciót is lehetővé tesz az operátorok között a hatékony kommunikációhoz akár hívás közben is. A WebRTC hangátvitel a hálózati konfigurációt is teljességgel leegyszerűsíti, mivel a böngészők szinte minden hálózaton gond nélkül működnek. Termékünket a konkurens megoldásokkal szemben egyszer szükséges csak megvásárolni, további költség csupán a telefondíj. A rendszer főbb jellemzői, funkciói:
- Csak egy headset, és az ingyenes Chrome böngésző kell hozzá
- Rugalmas konfiguráció
- Intelligens adatbázis kezelés, statisztikák, grafikonok
- A hívások később is visszakereshetőek egy táblázatból. Ezt a felületet távolról is el lehet érni. A beállításokat kimenthetjük, és később visszatölthetjük.
- Nincs havidíj, miután beüzemeltük a rendszert, működése után csak a rendkívül kedvező lebeszélt percdíjakat kell fizetnie.
- VPN – Távmunka lehetőség, hiszen a böngészőt bármilyen távoli munkaállomáson lehet futtatni, amennyiben adott a megfelelő internetkapcsolat, akkor csak a belépési adatokra van szükség, és az operátorok munkáját ezzel is hatékonyabbá tehetjük. Arra is lehetőségünk van ezáltal, hogy a projektjeinket távolról is monitorozzuk, elemezzük.
- Egyszerre tetszőleges számú kampány kezelése.
- Az operátorok számára könnyen átlátható beszélgetés forgatókönyveket állíthatunk össze a Scriptszerkesztővel, dinamikus mezőkkel, egyedileg összeállítható kérdés-válasz mezőkkel.
- Kimenő hívószám beállításának lehetőségével különböző projektekhez, különböző telefonszámokat rendelhetünk.
- Ki/Be kapcsolható hívásrögzítés, és a hangfájlokat Windows megosztáson keresztül archiválni tudjuk későbbi elemzésre.
- Rendkívüli rugalmassággal szűrhető statisztika a beszélgetésekről (db, idő, projekt, siker, stb.), vizuális megjelenítéssel, grafikonokkal. Intelligens adatbázis szűrési, sorba-rendezési és keresési lehetőségek, lapozható táblázatok.
- Operátori / Supervisori belépési szint, operátori állapotfigyelés, hívásbefigyelés, chat.