Tisztelt Partnerünk! Augusztusi hírlevelünkben az AVAYA –ra fókuszálunk, úgy gondoljuk, hogy a közeljövőben jelentősen fog bővülni – a hazai kis és középvállalkozások körében - az IP Office rendszer felhasználóinak száma. Hírlevelünk végén hasznos szakmai esettanulmánnyal jelentkezünk – miként lehet mobiltelefonunkat mellékállomásként integrálni a FixVoIP telefonközpontunkhoz. Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel minket! Rövid összefoglaló:Az Avaya magánkézben lévő távközlési vállalat. A céget 2000. október 1-jén alapították, mikor a Lucent Technologies vállalati kommunikációs részlege kivált a cégből. A Lucent Technologies pedig, a maga idején a legnagyobb amerikai távközlési, vezeték nélküli és DSL szolgáltatóból, az AT&T-ből vált ki. Ennek megfelelően az Avayánál dolgozó szakemberek hagyományosan jól ismerik a távközlési piacot és technológiákat. A vállalat központja az USA-ban New Yersey államban van. Az Avaya fő tevékenységi köre négy pillérre támaszkodik:
2007 végén a vállalatnak több mint 19 000 alkalmazottja volt, közöttük 2 500 kutatási fejlesztési szakember. A fejlesztő csapat magja - a Bell Laboratories tudósai – 1 600 szabadalmat jegyeztek be. 2007-ben az Avaya piacvezető volt az EMEA (Európa, Közel-kelet és Afrika) régióban a contact centerek infrastruktúrája tekintetében. Az Avaya közel 2500 hivatalosan elismert partnerrel rendelkezik világszerte. IP 500 telefonközpontok
Az IP Office platformok által nyújtott szolgáltatások
Júliusi munkáink:
8 useres rendszer, Grandstream telefonokkal, hazai VoIP háttérszolgáltatóval (Ephone Kft.).
Megbízásos munka a piacvezető cég külföldi érdekeltségű ügyfelének. 8 useres rendszer, Grandstream telefonokkal, hazai háttérszolgáltatóval (UPC). Hálózatos - egyéb munkáink:
A meglévő Panasonic KX-TD123210 típusú alközpont bővítése további 40 analóg mellékkel ill. passzív hálózatos munkák elvégzése. Szakmai esettanulmány:Samsung GT-S5830 mobiltelefon SIP mellék regisztrációja FixVoIP alközponthoz: Kihasználva – jellemzően a nyári szezonra megszokott – szabad szerviz kapacitásunkat, a fejlesztésekre koncentrálunk. Hasznos esettanulmányt készítettünk, miként lehet Androidos okos-telefonunkat a céges infokommunikációs hálózatba integrálni teljesen ingyenes szoftverrel, mindezt nagyon egyszerűen. Elsőként frissítettük - a legfrissebb verzióra, jelenleg: Android 2.3.3 - mobilunkon futó operációs rendszerünket (megjegyezzük, hogy a korábbi szoftver verzióval nem jártunk sikerrel). Szerviz PC-re telepítettük a Samsung KIES (ver. 2.0.1.11053_99) szoftvert, mellyel USB csatlakozás mellett érhetjük el mobilunkat. Az eszközök menü alatt a szoftverfrissítéseknél végezhető el a kívánt feladat. A frissítési menüpontokon végighaladva immár a legfrissebb operációs rendszerrel – internet csatlakozás mellett – letöltöttük telefonunkra és installáltuk a Sipdroid névre keresztelt SIP klienst (ver. 2.2 beta). Ezután jött a konfigurálás: A FixVoiP központunk webes felületén létrehoztuk a kívánt mellékállomást; majd mobiltelefonunkon, a Sipdroid szoftverben konfiguráltuk a kívánt SIP accountot. Itt fontos megjegyezni, hogy a mobiltelefon, VPN kliens üzem mellett is tud csatlakozni a FixVoiP központunkhoz, tehát a mobil-mellék szolgáltatás nem csak a helyi WIFI hálózatunkból érhető el, hanem ingyenes hotspot –ról ill. a GSM – 3G – hálózatból is tökéletesen használható. Kiemelnénk a mobilról történő hívásátadás funkciót is, amit szintén sikerrel teszteltünk! |
Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | |