Tisztelt Partnerünk!

Augusztusi hírlevelünkben az AVAYA –ra fókuszálunk, úgy gondoljuk, hogy a közeljövőben jelentősen fog bővülni – a hazai kis és középvállalkozások körében - az IP Office rendszer felhasználóinak száma.

Hírlevelünk végén hasznos szakmai esettanulmánnyal jelentkezünk – miként lehet mobiltelefonunkat mellékállomásként integrálni a FixVoIP telefonközpontunkhoz.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel minket!

Rövid összefoglaló:

Az Avaya magánkézben lévő távközlési vállalat. A céget 2000. október 1-jén alapították, mikor a Lucent Technologies vállalati kommunikációs részlege kivált a cégből. A Lucent Technologies pedig, a maga idején a legnagyobb amerikai távközlési, vezeték nélküli és DSL szolgáltatóból, az AT&T-ből vált ki. Ennek megfelelően az Avayánál dolgozó szakemberek hagyományosan jól ismerik a távközlési piacot és technológiákat. A vállalat központja az USA-ban New Yersey államban van.

Az Avaya fő tevékenységi köre négy pillérre támaszkodik:

  • IP telefónia,
  • contact centerek,
  • egységes kommunikáció
  • kommunikáció által támogatott vállalati folyamatok

2007 végén a vállalatnak több mint 19 000 alkalmazottja volt, közöttük 2 500 kutatási fejlesztési szakember. A fejlesztő csapat magja - a Bell Laboratories tudósai – 1 600 szabadalmat jegyeztek be.

2007-ben az Avaya piacvezető volt az EMEA (Európa, Közel-kelet és Afrika) régióban a contact centerek infrastruktúrája tekintetében.

Az Avaya közel 2500 hivatalosan elismert partnerrel rendelkezik világszerte.

 IP 500 telefonközpontok

  • Növekedésben lévő kis- és középméretű cégek számára. Standard Edition kivitelben maximálisan 32 végpontot támogat egy telephelyen (analóg, digitális vagy IP készülékek tetszőleges összetételében variálhatók) amely később egyszerűen felbővíthető Profession Edition-né, amely már maximálisan 272 melléket támogat akár 16 telephelyen.
  • A felhasználói igényeknek megfelelően a fővonalak száma 264-ra terjeszthető ki, 8 bővítő modul és 4 PRI modul alkalmazásával.
  • A Standard Edition-ál is már van lehetőség beépített hangposta és automata-kezelő kialakítására.

Az IP Office platformok által nyújtott szolgáltatások

  • Teljes funkcionalitású telefonközpont, több száz telefónia funkcióval
  • Végberendezések széles skálája: analóg, digitális, szoftveres és asztali IP, WIFI, DECT
  • Rendszerek távvezérlése, 2 jelfogó port ajtónyitó, fűtés rendszerek stb. távvezérlésére
  • Fővonali bővíthetőség: ISDN E1/PRI, BRI, analóg fővonal és SIP támogatás
  • Helyi hálózat, beépített LAN switch portok, integrált tűzfallal
  • Távoli hálózat, digitális bérelt vonal, PPP, Frame Relay támogatása. Kompatibilitás az Avaya messaging szerverekkel
  • VPN támogatás, biztonságos távoli hozzáférést biztosít L2TP vagy IPSec protokoll használatával, akár 10 csatornáig
  • Konferencia, beépített konferenciahíd akár 64 résztvevős konferencia létrehozására
  • Voice over IP, opcionális hangtömörítő modul (VCM): 4, 8, 16, 24 vagy 30 egyidejű VoIP session (IP500 akár 128). Telephelyek közötti kommunikáció, szoftveres és asztali IP telefonok támogatása.
  • Monitorozás, távoli rendszerek lekérdezése SNMP segítségével, e-mail értesítéssel – CBC - Napi forgalmi statisztikák elküldése e-mailben
  • RIPv2, Dinamikus routing támogatása
FixVoIP (saját rendszerünk) és hálózatos híreink:

Júliusi munkáink:

  • Renner Bt.


8 useres rendszer, Grandstream telefonokkal, hazai VoIP háttérszolgáltatóval (Ephone Kft.).

 

  • Synergon Retail Systems Kft.

                 

Megbízásos munka a piacvezető cég külföldi érdekeltségű ügyfelének. 8 useres rendszer, Grandstream telefonokkal, hazai háttérszolgáltatóval (UPC).

Hálózatos - egyéb munkáink:

  • Sirály Étterem és Szálloda Kft. – Visegrád tours

 

A meglévő Panasonic KX-TD123210 típusú alközpont bővítése további 40 analóg mellékkel ill. passzív hálózatos munkák elvégzése.

Szakmai esettanulmány:

Samsung GT-S5830 mobiltelefon SIP mellék regisztrációja FixVoIP alközponthoz:

Kihasználva – jellemzően a nyári szezonra megszokott – szabad szerviz kapacitásunkat, a fejlesztésekre koncentrálunk. Hasznos esettanulmányt készítettünk, miként lehet Androidos okos-telefonunkat a céges infokommunikációs hálózatba integrálni teljesen ingyenes szoftverrel, mindezt nagyon egyszerűen.

Elsőként frissítettük - a legfrissebb verzióra, jelenleg: Android 2.3.3 - mobilunkon futó operációs rendszerünket (megjegyezzük, hogy a korábbi szoftver verzióval nem jártunk sikerrel).

Szerviz PC-re telepítettük a Samsung KIES (ver. 2.0.1.11053_99) szoftvert, mellyel USB csatlakozás mellett érhetjük el mobilunkat. Az eszközök menü alatt a szoftverfrissítéseknél végezhető el a kívánt feladat.

A frissítési menüpontokon végighaladva immár a legfrissebb operációs rendszerrel – internet csatlakozás mellett – letöltöttük telefonunkra és installáltuk a Sipdroid névre keresztelt SIP klienst (ver. 2.2 beta).

Ezután jött a konfigurálás:

A FixVoiP központunk webes felületén létrehoztuk a kívánt mellékállomást;


majd mobiltelefonunkon, a Sipdroid szoftverben konfiguráltuk a kívánt SIP accountot.

Itt fontos megjegyezni, hogy a mobiltelefon, VPN kliens üzem mellett is tud csatlakozni a FixVoiP központunkhoz, tehát a mobil-mellék szolgáltatás nem csak a helyi WIFI hálózatunkból érhető el, hanem ingyenes hotspot –ról ill. a GSM – 3G – hálózatból is tökéletesen használható. Kiemelnénk a mobilról történő hívásátadás funkciót is, amit szintén sikerrel teszteltünk!

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |