Tisztelt Partnerünk!

Legújabb hírlevelünkben az AVAYA aktuális piaci helyzetéről állítottunk össze friss interjú anyagot, ismertetjük legújabb munkáinkat, valamint az infokommunikációs szektort érintő friss hírekből ajánlunk.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!

Video-kommunikációban, a felhőben és szoftverrel vezérelt hálózatokban erősít, és bővíti Budapesten működő, nemzetközi szolgáltató központját az Avaya. Interjú Gombár Györggyel, a cég magyarországi country managerével.

Avaya – az ismert, jól csengő név hallatán sokan ma is az IP telefóniára, nagyvállalati vezetők a call center megoldásokra asszociálnak, pedig a cég portfóliója ennél sokkal szélesebb. Gombár György a HP, a Motorola, a Sun és a Teradata után 2014 februárjában azzal az elhatározással vette át a magyar leányvállalat vezetését, hogy erre a hazai piac figyelmét is felhívja.

Milyen területeket, termékcsoportokat, iparágakat és piaci szegmenseket ölel fel az Avaya termék- és szolgáltatáskínálata?

Gombár György: Stratégiánkat négy pillérre építjük. Kettőt közülük – az egységes kommunikációt (unified communication) és a contact, illetve call centerek területét – hagyományosan a magyar vállalati felhasználók is első kézből ismerik. Független elemzők adatai szerint a 400 főnél nagyobb call centerek szegmensében közel 100 százalékos a piaci részesedésünk Magyarországon.

Sikeres akvizíciók révén azonban az elmúlt években két további területen is megerősítettük jelenlétünket. A két éve felvásárolt Radvision technológiájával fejlett videokonferencia rendszereket szállítunk. A Nortel nagyvállalati üzletága korábban került portfóliónkba, és erre alapozva élvonalbeli adatkommunikációs kínálatot alakítottunk ki. Az Avaya e két területen viszonylag kevéssé ismert Magyarországon, de bízunk abban, hogy ez hamar változni fog.

A felhőszolgáltatások és a mobil eszközök hihetetlenül népszerűek a lakosság körében, így nem meglepő, hogy a kapcsolattartás és tartalommegosztás fogyasztói piacra szánt eszközei a munkavégzés módjára is kihatnak. A fiatalabb munkavállalók számára már fontos szempont, hogy munkahelyükön azokat miként, milyen támogatás és feltételek mellett használhatják. Az Avaya milyen megoldásokat kínál a video- és a felhőalapú kommunikáció területén?

GGY: A videokommunikáció szerepe, a köré épülő kollaborációs technikákkal együtt, rohamosan nő a kapcsolattartás és az együttműködés területén. Az irántuk mutatkozó igény a legszélesebb körben elterjedt, kamerát tartalmazó digitális eszközökkel és ingyenes, felhőalapú megoldásokkal is kiszolgálható, méghozzá bárhol és bármikor.

Az üzleti felhasználás azonban gyakran nagyobb sávszélességet, jobb kép- és hangminőséget, az információcsere erősebb védelmét követeli meg. Mi ilyen helyzetekre is kínálunk fejlett videokonferencia rendszereket, sőt rájuk épülő, vertikális megoldásokat például az egészségügy és az oktatás számára. Élő videoközvetítés útján ezek a megoldások az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Izraelben már a gyakorlatban is segítik orvosi konzíliumok megtartását, a távműtétek elvégzését, valamint az orvostanhallgatók képzését. A fiatal munkavállalók által preferált videokommunikáció, valamint a kapcsolattartás és együttműködés más, közösségi eszközei, szolgáltatásai mellett az ilyen iparági megoldások is létjogosultak a magyar piacon, ezért nagyobb térhódításukra számítunk a továbbiakban.

Mindehhez egyre nagyobb sávszélesség, lefedettség és térerő szükséges. Milyen adatkommunikációs megoldásokat szállít az Avaya?

GGY: Az eddigiekben tárgyalt, három területen – egységes üzenetkezelés, call center és videokommunikáció – kínált megoldásaink mindegyikét a nyilvános felhőben, szolgáltatásként is elérhetővé tettük, kis- és középvállalatok számára is. Májusban jelentettük be Collaboration Pod integrált megoldásunkat, amellyel a távközlési cégek Unified Communication as a Service (UCaaS) és Call Center as a Service (CCaaS) szolgáltatásokat adhatnak ügyfeleiknek, például menedzselt magánfelhőként, illetve a nagyvállalatok házon belül üzemelő magánfelhő környezetet is ugyanilyen könnyen kialakíthatnak kommunikációs szolgáltatásaikhoz.

Miután egyre több funkció kerül a felhőbe, az adatkommunikációs hálózatok olyan összetetté és drágává váltak, hogy a szállítók ma már szoftveres vezérléssel, automatizálás útján igyekeznek csökkenteni az infrastruktúrák kialakításával és üzemeltetésével járó költségeket.

Ilyen SDN (Software Defined Network) infrastruktúrát épített az Avaya nemrég a Szocsiban megrendezett téli olimpia szervezőinek. Az ottani hálózat – amelynek telepítésében magyar szakemberek is közreműködtek – mindössze pár hét alatt elkészült, 90 kilométer optikai kábelt, 2500 wifi hozzáférési pontot tartalmazott, 40 ezer felhasználót, 120 ezer mobil eszközt szolgált ki, és 54 tbps-os sávszélességet biztosított, ami a zökkenőmentes, valós idejű HD videoátvitelhez is elegendőnek bizonyult.

Magyarországon az Avaya az említett négy terület mellett egy ötödik kompetenciát is kiépített, régiónkban a Budapesten működő Nemzetközi Támogató Központból szolgálja ki ügyfeleit, immár tíz éve. Mekkora ez a központ ma, és miként fejlődhet tovább?

GGY: Már korábban is hallottam az Avaya Nemzetközi Támogató Központjáról, mielőtt idén februárban a céghez csatlakoztam, mégis váratlanul ért valódi mérete és dinamikája. Ma már 120 szakember dolgozik itt, munkájuk Írországtól Kamcsatkáig kihat az ügyfeleknek adott szolgáltatások minőségére. A létszámot idén további 20 kollégával bővítjük, az Avaya ezzel is kifejezésre juttatja elkötelezettségét Magyarország irányában.

Támogató központunk működését a magyar tudás exportjának is felfoghatjuk, amely a hazai felsőoktatás eredményeire épít. A tudásáramlás ugyanakkor kétirányú, professzionális szolgáltatásokat adó szakembereink külföldi tapasztalatokat hoznak haza, így az Avaya a magyar piacon jelen levő cégek között az egyik legfelkészültebb mérnökgárdával büszkélkedhet.

Kiemelt munkáink:

M.A.B. Pharma Zrt.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (HP szerver alappal, 30 user) 8 csatornás VoIP GSM interfésszel a mobil irányok illesztésére, IVR, hívásnaplózás, hangposta valamint hangrögzítés licencekkel és állomásnaplózó szoftverrel, IP asztali és DECT telefonokkal, VoIP gateway –el az analóg fax mellékállomás kiszolgálására.

Egyéb extrák – a teljesség igénye nélkül -: Kövess engem funkció mobilra: Bejövő ügyfélhíváskor az erre konfigurált mellékek X mp csöngés után kicsörögnek az előre beállított telefonszámra, ahol lehet a hívásokat fogadni.
A telefonok Ki-Beléptetése, a statisztikákba bekerül a hívás időpontja, a telefon megőrzi a beállításait, küld egy kódot a központnak, amit a rendszer letárol a hívásnaplójába.

UNITRAK Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (FixVoIP Business Edition (HP szerver alappal, 20 user), SIP trunk –el a vezetékes irányok illesztésére, IVR és hangrögzítés licencekkel, IP DECT telefonokkal, valamint távoli telephely VPN integrációjával.

Mobil szolgáltatást indít a Google

A Google csak virtuális szolgáltató, azaz nincs saját kiépített hálózata, hanem a Sprint és a T-Mobile USA szolgáltatókkal kötött együttműködési szerződést. Emellett a Google megoldása a VOIP technológiát is alkalmazza, hisz a WLAN technológia alkalmazásával a kommunikáció egyes részei hostpotokon keresztül valósulnak meg.

forrás: http://computerworld.hu/computerworld/mobilszolgaltatast-indit-a-google.html

 

Korábbi hírleveleink: http://www.fixconnect.hu/news/newsletter/

FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
További információk: +36 1 445 0800
info@fixconnect.hu
www.fixconnect.hu

Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább.

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |