![]() |
Tisztelt Partnerünk! 2012. évi utolsó hírlevelünkben esettanulmánnyal jelentkezünk legfrissebb – immáron átadásra került - munkánk kapcsán. Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!
AVAYA rendszer upgrade a GLS Hungary Kft -nél:Esettanulmány (A Hard FriDay’s Night :) Még 2011. december végén kaptuk az első megkeresését a GLS-től miszerint a 2012-es évben fejleszteni kívánják Alsónémediben, a regionális logisztikai központjuk infokommunikációs rendszerét. Cégünk az egyeztetéseknek megfelelően, komplett rendszercserére nyújtott be pályázati anyagot.
Az IPO500V2 rendszer számos korszerű hardveres és szoftveres megoldásával tűnik ki a kategóriájában fellehető konkurens termékek közűl. Két erősségét azonban mindenképpen ki szeretnénk emelni:
2012 év végére realizálódott a beruházás. Végleges ajánlatunkban a lehetséges összes hardver és szoftver elemzésre került, figyelembe véve a régi és az új rendszer közötti kompatibilitásokat. A pontos kiértékelésben nagy segítségünkre volt nagykereskedelmi beszállítónk mellett az AVAYA Magyarország Kft. is, külön köszönet érte! A befektetett előkészületi munka meghozta gyümölcsét, korábban beadott ajánlatunkkal szemben nagyságrendekkel kedvezőbb kalkulációt készítettünk, így hozzávetőlegesen egy hét leforgása alatt döntés született, cégünk nyeri el a kivitelezést. Ennél a pontnál fontos megjegyeznünk, hogy a kompatibilitások tekintetében minden előzetes tervezés úm. „papíron” született meg, hiszen hazánkban ez idáig – figyelembe véve a GLS-nél használt hardveres – (ISDN PRI/BRI csatlakozás, digitális analóg mellékek, kaputelefon és zárnyitás) - és szoftveres – (nagy számú call center ügynök és supervisor munkaállomás, wallboard, kimenő/bejövő forgalmi statisztikák, hangrögzítés, IVR) – megoldásokat, a gyakorlatban még egyetlen rendszer integrátor cég sem végzett hasonló upgrade-et. Megállapodásunknak megfelelően – „holt időszakban” (egy nehéz pénteki nap éjszakáján:) – teszt üzemet indítottunk be az „éles” átállást megelőzendő, hogy minden lehetséges problémát aprólékosan tudjunk elemezni. A 406-os bővítő modulok és a régi digitális rendszertelefonok gond nélkül – automatikusan, a csatlakoztatást követően – végrehajtották a szoftver frissítést, és immár az új control unit mellett megfelelően el is indultak, elvégeztük a fontosabb teszteket és gondoltuk hamarosan végzünk.
A teszt üzemet követően a szintén hétvégére ütemezett éles átállás során a telefonos alapfunkciók két óra leforgása alatt - apróbb módosításokra volt szükség, többek között az ARS (Automatic Route Selection) ügyfél konfigurációban, - míg a kicsit problematikusabb komplett CCC (Compact Contact Center)-ről CCR-re (IPO Customer Call Reporter) történő átállás, - beleértve az SQL adatbázis kezelés konfigurálását - pár nap alatt valósulhatott meg. Végeredményben elmondható, hogy a régi, de 100%-ban használható hardver elemekkel, mégis a legújabb szoftververzióval és szolgáltatásokkal felvértezett csúcstechnológiájú infokommunikációs rendszert adhattunk át megbízónk részére, ár/értékarány tekintetében csúcsra járatva.
|
Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | |