Tisztelt Partnerünk! Aktuális hírlevelünkben céges híreink mellett, a tavalyi évben telepített AVAYA IPO500 munkáinkból készítettünk esettanulmányt. Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!
A H1 Telekom Kft. több mint tíz éve van jelen, mint vezetékes távközlési szolgáltató a hazai piacon. A költségcsökkentő telefon-szolgáltatás mellett ADSL internet hozzáférést is biztosít ügyfelei részére. A FixConnect cégvezetése gyakorlatilag a kezdetektől (2001) jó kapcsolatot ápol a telekommunikációs szolgáltatóval, hiszen annak idején a Panasonic majd Hybrex alközpont rendszereit is kollégáink tartották karban. 2011 márciusában kezdett körvonalazódni IP alapú telefonközpont létesítésének gondolata. A szó szót követett és hamarosan két infokommunikációs akciótervvel álltunk elő. Eleinte saját rendszerünket (FixVoIP PBX) preferáltuk a piacvezető márkával szemben (AVAYA). Szolgáltatás készletben minden felmerült igényt kipipálhattunk saját termékünk esetében, de mivel mindvégig egyenrangúan versenyeztettük mindkét terméket, - nem beszélve arról, hogy nagykereskedelmi beszállítónk az IPO500 termékre adott konfigurációjára elképesztő promóciós árengedményt tett – végül a piacvezető márka került ki győztesen a csatából. A H1 Telekom rendszer konfigurációja követte a stratégiai igényeket és 30 db call center agent-et kellett létrehoznunk. Minden munkahelyre a meglévő számítógép hálózaton (Cat-6) üzemelő két switch portos fejbeszélő szett csatlakozással felszerelt AVAYA IP telefont telepítettünk. Kiválóan használható megoldást találtunk a supervisor –ok és a cégvezetés igényeire, miszerint jó minőségű és „kellemes” árkategóriájú fejbeszélő készletet integráljunk a VoIP telefonokhoz. (Ez megjegyezzük 30 agent esetében jelentősen növelheti adott szervezeti egység beüzemelési költségét). A Panasonic KX-TCA89 fejbeszélőkkel már korábban is jó tapasztalatunk volt mind ár mind minőség tekintetében, így megfelelő kapcsolási rajz birtokában hozzá is foghattunk a fejbeszélő szett és a készülék csatlakozó pontja közötti passzív elemekből elkészített átalakítók sorozatgyártásához. Az AVAYA 1608 IP telefonok és a Pana. headset –ek jól vizsgáztak! Immár hamarosan egy éve használja a H1 az AVAYA rendszert, a korábbi ISDN PRI csatlakozás VoIP SIP trunk –re cserélődött. A rendszer nagyfokú stabilitásának köszönhetően szervizünknek – az elmúlt időszakban - garanciális problémákkal nem volt dolga. A közeljövőben több fejlesztés is körvonalazódik a korszerű infokommunikációs rendszerre, tovább bővítve az IP alapú technológia előnyeit.
A Budapest Film Zrt. az egyetlen magyar tulajdonban lévő mozi üzemeltető cég, a Puskint, a Művészt, a Toldit és Corvin mozit működteti. Filmek vetítésén kívül fesztiváloknak és kulturális rendezvényeknek adnak otthont. A FixConnect Kft. szerviz csapata 2000 –től tartja karban a Budapest Film Zrt. alközpont rendszereit, melyek Panasonic és Bosch alközpontok. A több mint 10 évet kiszolgáló – I. kerület Attila úti központban lévő – Bosch I33XE (a német precizitásnak köszönhetően „elnyűhetetlen”) ISDN 100 mellékes alközpontot a mozi üzemeltető cég székhelyének, tavalyi költözését követően cserélte le korszerű, a mai kor igényeinek megfelelő AVAYA IPO500 infokommunikációs rendszerre. 2011. május hónapban ügyfelünk központi telephelyének költözését figyelembe véve, szerviz csapatunk igen gyors és hatékony telepítést hajtott végre. Az ISDN PRI -t a szolgáltató által megjelölt időpontban - egy pénteki napon - zökkenőmentesen sikerült áthelyezni, illetve az új hardveren végződtetni, majd a kívánt működésnek megfelelően konfigurálni. Ezen a hétvégén, a korszerűen kivitelezett strukturált számítógép hálózaton az összes mellékállomást „felélesztettük”. Igen költséghatékony, tovább switch -elhető standard asztali IP telefon – AVAYA 1603SW – készülékeket illesztettünk az infokommunikációs rendszerbe. Immár hamarosan egy éve használja a Budapest Film Zrt. az AVAYA IPO500 rendszert, a közeljövőben több fejlesztés is körvonalazódni látszik. Várhatóan a mozik kerülnek integrálásra a központi infokommunikációs szerverbe, tehát a meglévő bérelt vonalakon mellék-mellék kapcsolatot tudunk majd kialakítani, ezzel tovább csökkentve a telefonos költségeket és egyszerűsítve kommunikációt. A fővonali kapcsolat tekintetében pedig várhatóan az ISDN 30’, a jóval költséghatékonyabb SIP trunk -re cserélődhet le. Ezen szolgáltatás használatához a központon csak egy egyszerű szoftveres konfigurálást szükséges elvégeznünk, mindezt akár távolról is. Céges híreink:Közel két év után megújult a honlapunk! FixVoIP (saját rendszerünk) és hálózatos hírek:Kiemelt munkáink:
Korábbi hírleveleink: http://www.fixconnect.hu/contact-us/newsletter/ FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább. |
Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | |